انقلاب اسلامی با اعتقاد به تداوم امامت با ولی فقیه جامع الشرایط پیروز شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 20979
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

وصیت شهدا

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 36
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 8
:: بازدید سال : 9
:: بازدید کلی : 20979
نویسنده : جهادگر سایبری
دو شنبه 13 بهمن 1393

حجت الاسلام احسان الله محمدي، مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كاشان، با تبريك سي و ششمين سالگرد پيروزي شکو همندانقلاب اسلامي به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: وعده الهی برای پیروزی جبهه حق مستدل شده است.

 

وی با تاکید بر وعده قرآنی خداوند تبارک و تعالی در خصوص جانشینی خوبان و شايستگان بر زمين افزود: بر اساس این وعده محقق الهی، تشكيل حكومت عدالت گستر به دست مصلح حقيقي و حکومت حق و حق مداري بر جهان تحقق می یابد.

 

به گفته وی، دهه فجر انقلاب اسلامي ایران سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش های اسلامی و  بخشی از تاریخ ایران است که گذشته را از آینده جدا ساخت.

 

مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كاشان، تولد دوباره اسلام حقيقي در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را تاکید کرد و افزود:خورشيد اسلام در دهه فجر طلو ع دیگری یافت.

 

*مذهبی بودن نخستین ویژگی انقلاب اسلامی است

 

حجت الاسلام محمدي اظهارداشت: آنچه در ماهیت انقلاب اسلامی و دهه فجر مشخص و مبرهن است مذهبی بودن آن بر اساس اسلام ناب محمدی به عنوان نخستین ویژگی این انقلاب باشکوه و عظمت است که نقطه عطف و عامل وحدت بخش ملت ایران در وقوع آن شد.

 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مردم ایران با ویژگی مذهبی بودن در زمانی که دین هیچ نقشی در مسایل سیاسی و  اجتماعی جوامع نداشت ظهور کرد و  پیروز شد، گفت: ملت غیور، مقاوم و  سلحشور ایران، انقلاب اسلامی را بر اساس اعتقاد به تداوم امامت در قالب نظریه ولایت فقیه با رهبری ولی فقیه جامع الشرایط مانند امام خميني(ره) در راس امور حركت كردند و انقلاب  اسلامي را به ثمر  رساندند.

 

*ایمان و معنویت مردمی دومین شاخصه انقلاب

 

مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كاشان، ايمان و معنويت را دومين ويژگي انقلاب اسلامي ذکرکرد و گفت: مردم بر اساس آموزه های دینی تنها با قدرت ايمان، سلاح معنويت و دست خالي توانستند در زمانی که قدرت های استکباری با تمام توان، تجهیزات و سلاح مدرن به مبارزه با آنها برخاستند مقابله کند و در برابر رژيمي به پيروزي برسند كه تمامي ابرقدرت هاي جهان از او حمايت نظامي داشتند.

 

*استقلال و عدم اتکا به قدرت های خار جی سومین ویژگی انقلاب

 

حجت الاسلام محمدي، عدم اتكا به قدرت هاي جهاني و استقلال را ويژگي سوم انقلاب اسلامي دانست و افرود: در حالي كه همه مردم جهان باورشان شده بود اگر كشوري بخواهد در جهان ابراز وجود كند بايد متكي به يكي از ابرقدرت هاي غرب و شرق و  در راس آن آمریکا باشد، ناگهان ملت ايران قو اعد بازی را به هم زد و در دفاع از اسلام حقیقی، فارغ از همه بازی های بین المللی عمل کرد و  شگفتی آفرید که در تاريخ ملت های معاصر نظير نداشت.   

 

*نفوذ قدرت معنوی امام  خمینی(ره) چهارمین ویژگی انقلاب

 

وی،نفوذ قدرت معنوی امام خمینی(ره) نفوذ قدرت معنوی تهذیب نفس و  روحیه انقلابی غیر سازش کارانه امام راحل در برابر رژ یم طاغوت را چهارمين ويژگي انقلاب اسلامي برشمرد و گفت: روحيه استكبارستيزي و انقلابي امام خميني(ره) از رهبر ايران شخصيتي محبوب و مردمي به جهان معرفي كرد به طوري كه هر حكمي می فرمود مردم آن را به عنوان واجب شرعي و حكم شرعي بر خود فرض می دانستند.

 

به گفته وی، مردم با این احساس تعلق نسبت به تبعیت از فرامین امام خمینی(ره)بدون ترس و هراس از رژيم جنايتكاري كه از كشتن زنان و كودكان نيز ابايي نداشت به خيابان ها ريختند و حكومت نظامي را شكستند تا انقلاب اسلامی را به پیرو زی رساندند.

 

*تاثیرگذاری و صدور انقلاب الهی و مردمی ایران پنجمین ویژگی انقلاب

 

مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كاشان، تاثیرگذاری و صدور انقلاب الهی و مردمی ایران را پنجمین ویژگی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و در ادامه از تأثيرگذاري انقلاب الهی و  مردمی ایران به رهبري امام خميني(ره) و صدور آن به جهان به عنوان پنجمين ويژگي انقلاب اسلامي نام برد .

 

وی ياد آورشد: دیگر مسلمانان بلكه همه آزادي خواهان جهان با انديشه امام راحل آشنا شدند و خود را ملزم به اجراي فرمايشات امام دانستند.

 

به گفته وی، امروز صدور انقلاب اسلامي در قالب بیداری اسلامی در جوانان لبنان و فلسطین و دیگر مناطق آزادی خواه از شر استعمارگران و مستکبران ظهور کرده است.

 

این مسوول عقیدتی سیاسی سپاه،انقلاب اسلامی را انفجار نور دانست و گفت: امروز شعاع  اين نور در ملت ها به صورت بيداري اسلامي در سراسر جهان تبلور کرده است هر چند دشمنان داخلی و  خارجی سعی در خامو ش کردن آن دارند.

 

*ایجادهاي تروريستي داعش و القاعده برای جلوگیری از موج بیداری اسلامی

 

حجت الاسلام محمدي، با تاکید نادیده گرفتن خواسته های مردم توسط  مستکبران جهانی گفت: آنها گروه هاي تروريستي داعش و القاعده را با نام اسلام و ماهیت صهیونیستی و  آمریکایی پرورش می دهند و تجهیز می کنند تا مانع از پیشرفت مو ج بیداری اسلامی در ملت ها به و یژه جوانان شوند.

 

وی اظهارداشت: امروز نه تنها در جهان اسلام بلکه در اروپا و دل آمریکا مشخص شده است که نظام سرمایه داری ضامن سعادت بشری نیست و دنیا نیاز به یک مدل حکومت اسلامی که امام خمینی با شکل انقلاب اسلامی ایجاد کرد نیاز دارد.

 

*كوتاه شدن دست استكبارجهاني و ابرقدرت ها، ششمین و یژ گی انقلاب

 

به گفته وی، كوتاه شدن دست استكبارجهاني و ابرقدرت هاي جهان از كشور و منطقه ششمين ويژگي انقلاب اسلامي است که با پيروزي انقلاب اسلامي نه تنها دست استكبارجهاني و ابرقدرت هاي جهان از ايران كوتاه شد بلكه با وقو ع آن هيمنه استکباری که تا قبل از آن خود را ارباب و صاحب اختیار جهان و مردم را رعيت خود می دانست درهم شكست و فروريخت.

 

مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كاشان، از دهه فجر به عنوان يكي از مراسم ملي و عظيم در كشور نام برد و تأكيدكرد: برگزاری دهه مباركه فجر انقلاب اسلامي و جشن هاي سی و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي باشکوه و عظمت تر از سال هاي گذشته ضروری است.

 

حجت الاسلام محمدي، در پایان،تداوم اهداف مقدس شهدا، آرمان های متعالی امام راحل و فرامین مقام معظم رهبری را تاکید کرد و گفت: تداوم و  استمرار حیات انقلاب و  استقلال و  عظمت مردم ایران در گرو تبعیت و  حفظ این آرمان های متعالی است.

 



:: موضوعات مرتبط: اجمالی از فعالیتهای نمایندگی محترم ولی فقیه درسپاه کاشان , مصاحبه , ,
:: برچسب‌ها: نماینده ولی فقیه در سپاه کاشان محمدی مصاحبه ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
فراخوان شرکت در مسابقه ویژه یادواره شهدای روحانی
بیانیه طلاب کاشان و آران و بیدگل در محکومیت قطعنامه ضد ایرانی
تبیین اسلام ناب محمدی (ص) از وظایف طلاب بسیجی است
قطعنامه اتحادیه اروپا متعلق به صهیونیست بین الملل است
قطعنامه پارلمان اروپا یک خیانت و جنایت به شکل مدرن است
اندیشه‌های شهید مطهری مورد توجه نسل جوان است
معارفه فرمانده پایگاه بسیج اساتید حوزه های علمیه کاشان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان بیان کرد: تجلی قدرت معنوی ولایت و رسوایی دشمنان مکتب اهل بیت(
مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كاشان: حماسه 9دي را تاريخ هم نمي تواند هضم اش كند
اهانت به پیامبر اسلام، توهین به عزت و آزادگی بشریت است
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
بسم الرب الشهدا این گذرگاه ستاد اطلاع رسانی یادواره شهدای روحانی منطقه کاشان است درراستای رفع اشکالات نظرات خود را ارائه فرمائید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اطلاع رساني ستاد يادواره شهداي روحاني و ايثارگر منطقه كاشان و آدرس yadwareh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.